W trwającej od miesięcy pandemicznej rzeczywistości nie dziwi stopniowe przenoszenie działalności gospodarczej przez przedsiębiorców do Internetu. Sieć pozwala na prowadzenie biznesu pomimo zmieniających się obostrzeń sanitarnych, ale także na dotarcie do znacznie większego kręgu potencjalnych klientów. W jaki jednak sposób wyróżnić się na tle ogromnej konkurencji?

Najnowszą praktyką stało się prowadzenie interaktywnej sprzedaży podczas transmisji na żywo za pośrednictwem portali społecznościowych (np. Facebooka). Przedsiębiorcy powinni pamiętać, że pomimo mniejszego formalizmu niż w przypadku klasycznych sklepów internetowych wciąż podlegają określonym regulacjom prawnym, które mogą w niektórych przypadkach nie być intuicyjne. Nadal należy pamiętać o jasnym określeniu zasad prowadzonej sprzedaży i oferowania produktów, a także o ograniczeniach wynikających z regulacji dot. ochrony danych osobowych.

O tym, na co szczególnie zwrócić uwagę, a także na jakie inne problemy można natknąć się podczas prowadzenia transmisji sprzedażowych, piszemy w artykule w najnowszym numerze magazynu Fason, dostępnym TUTAJ.

Współautorem artykułu jest Rafał Rutkowski, praktykant w Kancelarii WKB.

Zapraszamy do lektury!