„Jesteśmy najlepsi!” – o szansach i zagrożeniach formułowania przekazów superlatywnych

, | 20/09/2018

„Nr 1 w Polsce”, „najlepszy na rynku”, „najniższe ceny” to określenia chętnie wykorzystywane przez przedsiębiorców. Reklamy zawierające tego rodzaju wypowiedzi mogą być jednak kwalifikowane jako wprowadzające w błąd, co powinno...
czytaj więcej »

Komu przeszkadza masło orzechowe? Czyli o ochronie terminów mleczarskich.

| 04/07/2018

W pierwszym kwartale 2018 r. przez krajowe media przeszła informacja, że z półek polskich sklepów zniknie masło orzechowe i mleko kokosowe. Informacja ta była efektem komunikatu Ministerstwa...
czytaj więcej »

Rejestracja nietradycyjnego znaku towarowego w Polsce

| 19/06/2018

Regulacja poświęcona znakom towarowym w Polsce znajduje się w ustawie Prawo własności przemysłowej („Ustawa”). Zgodnie z nią, znakiem towarowym może być każde oznaczenie, które można...
czytaj więcej »
Rozumiem X

Używamy plików cookies w celu zapewnienia pełnej funkcjonalności serwisu. Korzystając z naszego serwisu akceptujesz ustawienia cookies.